عزیزان همراه،

ما همیشه پشتیبان شما هستیم!

در “اِن وی کالا”، رضایت و راحتی شما همواره اولویت اصلی ماست. ما به ارزش همراهی شما آگاهیم و برای اینکه تجربه‌ای بی‌نقص و لذت‌بخش از خرید داشته باشید، تیم پشتیبانی ما همیشه در کنار شماست.

چه سوالی داشته باشید، چه نیاز به راهنمایی یا مشکلی در مسیر خرید یا دریافت سفارش، تیم پشتیبانی ما آماده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشد. از لحظه‌ای که خرید خود را ثبت می‌کنید تا زمانی که محصول به دست شما می‌رسد و حتی پس از آن، ما همراه شما خواهیم بود.

راه‌های ارتباطی ما:

  • تلفن: 09393391303
  • ایمیل: vahideghbali3@gmail.com
  • چت آنلاین: از طریق وب‌سایت ما

با هر روشی که برای شما راحت‌تر است، با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که ما با دقت و احترام به درخواست شما رسیدگی خواهیم کرد.

قدرت ما از شماست! پشتیبانی از شما، افتخار ماست و ما هر روز در تلاشیم تا با ارائه خدمات بهتر، قدردان اعتماد و همراهی شما باشیم.

با احترام، تیم “اِن وی کالا”


پیگیری سفارشات در اِن وی کالا

پیگیری سفارشات در اِن وی کالا

توضیح وضعیت های سفارش

  1. درحال انجام : ثبت سفارش توسط مشتری و دریافت توسط فروشگاه
  2. در حال پردازش : سفارش توسط فروشگاه درحال بررسی است و درصورت تایید به مرحله بعدی می رود
  3. بسته بندی شده : سفارش توسط فروشگاه در انبار بسته بندی شده و آماده تحویل به شرکت حمل و نقل است
  4. تکمیل شده :فروشگاه سفارش را تحویل شرکت حمل و نقل داده است و باید ادامه پیگیری را از طریق کد رهگیری انجام دهید (کد رهگیری را میتوانید از فرم بالا دریافت نمایید.)
  5. تحویل شده : در این وضعیت سفارش تحویل مشتری شده است

چرا سفارشم امروز ارسال نشده ؟!!(همان روز ثبت سفارش)!!!

برخی مواقع طبق تصویر زیر ارتباط ما با اداره پست قطع میشود و تا ساعاتی نمیتوانیم مرسوله ثبت کنیم و تایم اداره پست به اتمام میرسد که ناچار میشویم روز بعد ادامه ارسالی ها را انجام دهیم . برای ارسال با تیپاکس نیز گاهی اوقات مشکلاتی برای خودروی حمل و نقل پیش می آید که ناچار می شویم روز بعد ارسال کنیم . پیشاپیش از صبوری شما کاربران عزیز متشکریم..

پیگیری سفارش - فروشگاه اِن وی کالا

پیگیری از سایت ترب

برای پیگیری سفارشات نیازی به پیگیری از سمت سایت ترب نمیباشد . درصورتیکه موفق به پیگیری از فرم بالا نشده اید میتوانید به شماره 09393391303 پیامک ارسال کنید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم/(فقط پیام ارسال بفرمایید دوستان عزیز)امکان پاسخ تلفنی وجود ندارد

توجه بسیار مهم:

ما چندین راه و روش برای پیگیری سفارش داریم که پاسخگویی به تلفن یکی از روش ها است که لطفاً درصورتیکه موفق به پاسخگویی نشدیم، سریعاً به ترب مراجعه نکنید.شما میتوانید از طریق ارسال تیکت پشتیبانی در سایت اِن وی کالا با ما در ارتباط باشید و ما مکلف هستیم نهایتاً در 24 ساعت به تیکت شما پاسخ دهیم و در این روش به تک تک تیکت های شما عزیزان پاسخ داده خواهد شد. پس به هیچ عنوان نگران پرداختی های خود در سایت ما نشوید.

جهت ارسال تیکت کلیک کنید

کاربر گرامی:به دلیل شلوغی و حجم سفارشات،پاسخ دهی به پیام ها و پیگیری سفارشات امکان دارد با تاخیر انجام شود،لطفاً از ارسال پیام های گوناگون و ایجاد سوء تفاهم درباره فروشگاه خودداری نمایید،تنها هدف فروشگاه جلب رضایت مشتریان عزیز است.

 

درصورتیکه کدرهگیری خود را از فرم بالا دریافت کرده اید میتوانید با توجه به نوع شرکت حمل و نقل از سایت های زیر رهگیری را ادامه دهید و ادامه پیگیری را از سایت های حمل و نقل انجام دهید.

روی شرکت حمل و نقل مورد نظر کلیک نمایید

پیگیری سفارش - فروشگاه اِن وی کالا

پیگیری سفارش - فروشگاه اِن وی کالا

شماره تماس پیگیری ارسالی ها از مرکز پخش باربری تهران : ۵۵۳۴۰۷۶۹-۰۲۱

باربری شاهین نیشابور (مبداء ارسالی های سفارشات) : 42234877-051 به مدیریت جناب شوریابی به آدرس بلوار آزادگان

باربری وطن نیشابور (مبداء ارسالی های سفارشات) 4330614-051 می باشد .

در صورتیکه موفق به پیگیری دقیق سفارش خود نشده اید،میتوانید با ما تماس بگیرید.

پیگیری سفارش - فروشگاه اِن وی کالا

چرا پیامک خرید یا تغییر وضعیت سفارش رو دریافت نرده ام؟

اگثر مواقع ما سفارشات را درصورت تغییر وضعیت ، پیامک ها را برای مشتریان ارسال میکنیم و قابل ذکر است پیامک های وضعیت سفارش حتی برای افرادی که تبلیغات خود را مسدود کرده اند هم ارسال میشود و این مشکل بابت سنگینی سفارشات پیش می آید و نمیتوانیم وضعیت سفارش را به موقع تغییر دهیم با اینکه سفارشات مشتریان ارسال شده است ، پیشاپیش بابت این چنین مشکلات از شما پوزش میطلبیم .

شما به راحتی با شماره موبایل یا شماره سفارش یا ایمیل خود رحتی میتوانید از وضعیت سفارش خود با خبر شوید و برای استعلام میتوانید از فرمی که در اول صفحه قرار داده ایم استفاده نمایید…

توجه :

از دریافت بسته هایی که کارتن بسته بندی پاره شده است یا درب آن باز شده است به شدت خودداری کنید و درصورت دریافت چنین بسته هایی امکان برگشت وجود نخواهد داشت و تمامی مراحل درخواست خسارت به عهده مشتری(گیرنده) می باشد .

قابل ذکر است که درصورت لزوم به دریافت بسته ، حتماً بسته بندی را در حضور پستچی یا مامور تیپاکس بازگشایی کنید و درصورت مشاهده آسیب دیدگی به محتوا و یا مشکل دار بودن آن،بسته را به هیچ عنوان تحویل نگیرید.

درصورت تحویل مرسوله با شرایط فوق ، باز هم نیاز است پیگیری های لازم جهت دریافت خسارت – غرامت و استفاده از بیمه به عهده مشتری انجام گردد و در صورت خودداری از دریافت بسته به دلیل شکستگی و یا مشکل در محتوای بسته ارسال شده ،تمامی خسارات به عهده فروشگاه اِن وی کالا می باشد. .

سفارشات داخل نیشابور :

سفارشاتی که در داخل شهر نیشابور ثبت میگردند روش ارسال و دریافت به چه صورت است؟

درصورتی که همشهری ما هستید و در نیشابور سفارش خود را ثبت نموده اید. میتوانید بصورت حضوری با مراجعه به دفتر و انبار، سفارش خود را دریافت کنید و یا از طریق پیک موتوری ، سفارشتان را برای شما ارسال کنیم . این دو گزینه در زمان ثبت سفارش در داخل صفحه تسویه حساب قابل انتخاب می باشند.

درصورتیکه این صفحه برایتان کاربردی بوده است و نظری در این باره دارید، در پایین به عنوان دیدگاه برای ما ارسال نمایید .